Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Hujedamej.

Kategori: Allmänt

Idag har hon allt varit huslig, lilla housewifen.
Jag började förmiddagen med att rensa avloppet i köket. Det fortsatte jag med långt in på eftermiddagen. Aahhhrrhhh!!!!
Jag fick f-n inte ihop delarna efter att jag så duktigt skrubbat dom. Jag har gjort det här förut och då gick d skitbra så jag tänkte inte ens tanken att t.ex ta kort på hur delarna satt innan jag började.
Det hela utvecklade sig till ett IQ-test. Det kändes som att det växt ut nya rördelar under tiden jag grejade.
Tillslut fick jag med våld ihop skiten så det gick att använda diskhon iaf.
Tänk att jag är tvungen att göra just rörmockeri när jag är gift med en fd röris!?
För att kompensera krånglet så gav jag mig in på ett annat område som jag behärskar. NOT.
Jag bakar lite bullar, tänkte jag.
Det brukar sluta i hårda ord och stor ånger över vad jag gett mig in på så för att toppa dagen så provade jag att baka något nytt, nämligen bullar med torkade aprikoser och vit choklad.
Det gick, hör och häpna, jättebra! Goda som busen blev dom.
Självklart blev det vanliga kanelisar också o de blev OK.
Behöver jag säga att jag var galet less på att vara i köket när det närmade sig middagsdax? Det blev Thai.

Sov gott, kram 💓

Kommentarer


Kommentera inlägget här: