Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Mojjon!

Kategori: Allmänt

Så sänger min supergullunge till son så fort man öppnar en dörr!
Med ett vansinnigt sött leende, jätteglad!
Så jävla söt!
 
Jaha, då börjar jag jobba imorron. Slut på tre veckors semester. Men ärligt så känns det helt OK. Jag har ju varit hemma med barnen så länge och hann väl jobba ca en månad innan det var dags för ledighet igen.
Vi har faktiskt en resa till värmen bokad i september också så det är inte riktigt slut än!
 
Idag så ska jag alltså hinna med allt som jag inte gjort under semestern!
Har fullt upp, kan jag säga...
Får nog prioritera om lite, kanske bara njuta istället. Solen skiner ju!
Jag ska träffa min lilla mormor iaf på ngt vis. Var alldeles för längesen vi sågs.
Vad ska ni göra idag?
 
BTW, På måndag börjar mitt nya liv!
Har ni hört den förrut eller??  ;-)
Ärligt, jag måste ut o röra på fläsket efter den här svulloledigheten....
Nu eller aldrig!
Kanske ska väga in mig här så kommer jag inte undan?
Ska fundera på saken.
Ha en fantastisk söndag, vänner!
 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: