Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Swich!

Kategori: Allmänt

Tider bara drar iväg! Jag är ju en Working girl nu så vardagarna är lite annorlunda mot de senaste drygt 1 1/2 åren.
Jag har en timmes lunch helt för mig själv! Sug på den!
Ändå är jag ALLTID stressad o hinner hälften och shit va pengar det går!! OMG, tur jag fick tillbaka på skatten ;)
Igår var vi och firade Fanny,C's systerdotter, som tog studenten.
Herregud vilken tid! Bal och allt.
Jag blir helt slut bara av att se dom och minns min egen med svaga minnen ;)
Fina är dom och framtiden är deras!!



Kram 💓

Kommentarer

  • Jill säger:

    Förstår inte varför minnena från vår student är luddiga, det var väl lugnt?! :-D Eller ja, själv minns jag knappt det alls så jag är fel person att uttala mig! :-p

    2012-06-16 | 21:52:43
    Bloggadress: http://mamasnestmum.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: