Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Hello!

Kategori: Allmänt

Hur är det med er?

Jag mår bra, lever fast ni kanske hunnit tro ngt annat...
Här det full rulle kan man väl säga.
Att ha två barn är inte det samma som att ha ett barn, det har jag lärt mig iaf.
Man säger ju med hundar att har man en kan man lika gärna ha två.
Det kan man inte säga om barn, så mycket vet jag!

Jag har tänkt på tiden med Engla, vad gjorde jag hela dagarna??
Satt med det lilla knyttet i famnen hela dagen, eller?
Jag minns att jag var stressad och frustrerad över
att jag inte hann med något, tiden bara rann iväg.
Jösses!
Kom å snacka!

Det var ju riktigt länge sen jag bloggade så det har ju hänt en del men
det blir ju ganska drygt att sitta här o rabbla upp en månad i mitt mammalediga liv...
Det mesta handlar om bebis, dreggel, kräk, bajs mm.
Kanske inte super kul...
 
Lite pics


Mammas lilla hjälpreda ♥

 
Sparzanzas releasefest 4/3.
Min kollega Monica pryder hela backdropen!



Hörs snart igen!
J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: