Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

10 ÅR!

Kategori: Allmänt

Idag för tio år sedan var jag och min man i
Malaysia. C var där med Ericson på jobb
och jag åkte med på semester!
Vi gjorde en mellanlandning i Singapore på vägen ner och där
bestämde vi oss att vi skulle förlova oss!
Om jag inte minns fel så gick C ner på knä t.o.m, lite i smyg
halvt på skämt, halvt på allvar. 

Någon kväll senare i Kuala Lumpur blev C HÅRT
uppraggad av ett gaypar!
Hahahaha!!!
Som vi skrattade!
De satt och råflirtade, kastade drinkpinnar och smajlade
för att vinna över honom!
Att C sa att vi var ett par och förlovade gick inte in!
Jag var helt osynlig!
Kul minne!

På förlovningsdagen var i en jättevattenpark och hade skitkul!
På kvällen åkte vi till en restaurang som låg vid en krokodilfarm.
Där åt vi en inhemskt, superstarkt och smått
mystisk middag med bl a fiskmage!
Spännande!


10 år idag.

Nu sitter vi här, fortfarande tillsammans, gifta med två underbara barn!
Tack för att du är min!

♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: