Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Sol, varmt, regn , kallt, blåst, sol.

Kategori: Allmänt

Idag har det varit riktigt Midsommarväder!
Det har inte riktigt kunnat bestämma sig.
Jag hängde ut en tvätt på förmiddagen efter min morgonpromenad,
det var verkligen hett ute.
Som ett brev på posten(?) öppnade sig himmelen.
Ja,ja då blev den sköljd en extra gång, har väl ingen dött av.
Nu kan den lika gärna hänga kvar till imorgon, det ska ju bli hyffsat.

Gud, vilket rafflande inlägg...

"Jessicas tvätt- kommer den att torka?"
På allas läppar...

Vi har haft besök idag av Syrran, Ella och min far.
Det var en riktigt trevlig eftermiddag. Vi åt vattenmelon
och tjejerna plockade massor av smultron.
Pappa hittade två(2) mogna premiärjordgubbar som tjerna fick.
Lite somrigt ändå.

Nu tror jag att jag ska fixa lite popcorn och kanske finns det någon bra film.
Vi har Canal+ just nu så kanske.

Bye
J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: