Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Det ska bara funka!

Kategori: Allmänt

Jag har problem med datorn.
Den är så seg och verkar typ proppfull eller så är det
ngt jäkla virus.
Jag kan ju inget.

Därför är jag så dålig på att uppdatera för det bara krånglar
när jag ska göra ett inlägg.
Jag får göra det från Iphonen istället.
Men nu assar jag på att uppdatera (för den som bryr sig ;))

Vi har semester!
C är hemma i fyra veckor med lite avbrott för spelningar.
Så skönt, vi har faktiskt inte planerat så mycket och det känns jättebra!
Det brukar alltid bli fullt upp ändå.
Som den senaste veckan;

I tordags var jag med syrran till PIP och kollade på Sparzanza.
De var skitbra som vanligt!
 Festivalen i sig var sömnig och det regnade.
Men STAN I GATAN vilket drag det blev när
Far East Movement tog över!!!
Flera tusen som dansade och jäklar va gött det var!

Fredag mådde jag inte som jag förtjänade (som vanligt).
Vi tog en cyckeltur till Möruddens Brygga och åt jättegott.
Oxfilé är riktig bakismat, det!

Lördag till söndag hade vi besök av Christian med familj.
Vi käkade gott, barnen lekte och vi hade jättetrevligt!

Söndag åt vi en brakbrunch innan de åkte tillbaka till Sthlm
sen drog vi på barnkalas X 3!
På samma adress, som tur var!
Tack för supergod jordgubbstårta, Ingvarssons!
På eftermiddagen kom Bicka förbi och då dök Jocke och Jennie upp och
vi satt och töla hela kvällen.

Måndag var vi hos Rickard och Anna och hade det supertrevligt!
Vi grillade (såklart) och satt uppe o tjata.

Hem på tisdag och bara vände, bilen var ju ändå packad, och
åkte ut till pappa och Annikas stuga.
Pensionat Andersson-Wedin med helpension.
Inga fel!

Hej svejs!

J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: