Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

uuuh...

Kategori: Allmänt

va trist med mer kyla!
Fick en snabb vårkänsla i kroppen här om dagen när
temperaturen var runt Nollan och en sån där
vårfågel sjöng.
Härligt!
Men det gick fort över när snön dalar och det är
-11 igen...

Idag tog lillebror o jag en tur till Maxi efter att
vi lämnat Norpan på dagis.
Jag hade en lååång lista men John tyckte inte att det
var någon vidare bra idé att handla idag.
Han protesterade kan man säga så jag mer eller
mindre sprang genom affären.
Fick jag med allt?
Nej, självklart inte.
Dessutom gick den jäkla pappkassen sönder
i handtagen när jag nuddade den och
som pricken över i så pajade hela skiten när jag skulle lyfta in den i bilen.
Allt kompades av en arg bebis.
Svett?
Ja.

Kanske skulle ta o
göra livet lite enklare ?

J

Kommentarer

  • Ämma säger:

    Tack...jag tyckte det behövdes lite vårigare färger på bloggen. Allt för humöret. :)



    Säg till om du tröttnar på din rosa, det är lätt fixat vet du. Kram

    2011-01-18 | 09:20:09

Kommentera inlägget här: