Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Tisdag

Kategori: Allmänt

En dag som alla andra.
Grått o kallt men en promme på en timme blev det
efter dagislämning iaf.

Igår fick vi mat hemlevererat!
Så himla klockrent!
Fick ett SMS vid 16-tiden att "nu kommer vi snart med dina varor".
Tyvärr var vi tvugna att åka o hämta C men när vi kom hem så stod det
två kassar från Hem till Köket.
Det var så himla fräscha råvaror, allt ekologiskt och kravodlat.
Recept på fem middagar till 4 pers. Det enda man behöver lägga till
är typ fond, egna kryddor o liknande.
Färska kryddor var med!
Jättekul!
Så igår gjorde vi en mustig köttfärssoppa med fullkornsbröd till
middag, kul med nya recept och vi var alla engagerade i matlagningen!
Jag får återkomma efter den här veckan och se om jag är lika lyrisk 
men nu känns det toppen.
795:- kostar hela kalaset.
Inte dyrt tycker jag, du får allt handlat, hemlevererat och recepten fixade.
Ingen tankeverksamhet behövs!
Passar alldeles utmärkt ibland!
Jag måste ju ff köpa bröd, mjölk o allt det andra men inga middagar!

Bjuder på en bild på mina godingar



J

Kommentarer

  • Josefin W säger:

    vad får vi te medda imorn? ;D

    2011-01-25 | 21:04:14

Kommentera inlägget här: