Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Sköna söndag

Kategori: Allmänt

Idag har syrran varit här o hälsat på.
Hon gjorde Englas dag o gick t pulkabacken
och de körde några race medans C o jag städade lite i
källaren, Lillebror sov.
Sen rullade goa syrran 1 kg supergoda köttbullar
som kunde fylla frysen med!
Det ni!

Imorron börjar vardagen igen, C har varit ledig sen jul,
och Norpan ska till dagis.
Som hon längtar!
Jag ska passa på att fixa lite grejer till hennes
 två kalas som vi ska ha i veckan.
Släckten på torsdag och dagispolarna på lördag.
Vad gör man med ett gäng tjejer på 4 år?
Knorren på grisen, eller?
Tacksam för tips!
Antar att de kanske gärna bara leker på rummet...

Temat är iaf Prinsessa.
Det kunde ni väl aldrig tro, va?!

Just det, jag fick visa leg på systemet dagen innan nyår!
Hon behövde nog nya brillor...
Men jag blev ju glad iaf!

J

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hej Jessica och tack för senast!!

    Nu är jag framför datorn (men med Selma som går lös med tuschpennor bredvid, men det tar vi sen...).

    Vad roligt det var att ses och att allt känns som förr men ändå att så mycket har hänt.

    Nu är vi tillbaka i vardagen här i Lund, idag totalt insnöade och eländiga (dålig sömn, bakis-man och förkylda barnx3). Vi ses till sommaren och hörs innan dess hoppas jag!

    Hälsa och gratta din lilla prinsessa på födelsedagen!

    Kramar till dig

    2011-01-06 | 14:45:24

Kommentera inlägget här: