Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Men hej igen!

Kategori: Allmänt

Ja, flitig på bloggen är jag kanske inte direkt...
Ska försöka få till det lite oftare. Detär ju kul
att skriva när jag väl sätter mig.
Ännu roligare är det att läsa vad man skrivit tidigare!
Det är ju lite som en dagbok.

Jag har en 4åring till salu!
Kom Å Köp!!
Närå, hon är allt go min lilla Norpan men herregud
vad det svänger och vilket jävla humör!
Jag har under den senaste veckan fått höra
både det ena o det andra...
Igår var jag helt slut. 3 (tre) rejäla bryt på en dag.
Idag, som en ängel!


Mina ♥♥

Imorron ska Norpan besiktas (4årskontroll)
och lillebror ska stickas :-(

J

Kommentarer

  • Josefin W säger:

    Godingarna!

    Kommer gå så bra för båda trollen imorn! :)

    Ella ska iväg nästa vecka..

    KRAM!

    2011-01-19 | 23:23:51
  • mor säger:

    mums:)

    2011-01-19 | 23:25:50

Kommentera inlägget här: