Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Bajs

Kategori: Allmänt

Igår fick jag höra från min gosiga, inte alls trottsiga
4åring att jag luktade bajs.
Kul.
Vi satt bredvid varandra i soffan och hon säger
-Mamma, det luktar (sniff, sniff) bajs om dig. Jag tycker inte om den
lukten.
-Vad menar du! Hurdå "luktar bajs"? 
(Jag var nyduschad, hade rena kläder,
inte ens bebiskräk på mig och nej, jag fes inte!)
- Det luktar som om du inte torkat dig ordentligt efter du varit på toaletten,
Najs.
Bajs.
Min man skrattade så han kiknade när han hörde detta
och OK, det låter kul nu men jag kunde hålla mig
för skratt när det hände kan jag säga.
Grejen var väl att hela dagen gått i trottsens tecken.
Allt var fel.
Jag gjorde fel mat, jag sa fel, hon skulle
rymma hemifrån, tänkte INTE gå och lägga sig mm, mm.
Som grädde på moset sov John typ NADA.
Det betyder jävligt sur bebis.

Min hjärna rann nästan ut ur öronen, som för övrigt tjöt av tinnitus,
när båda dretongarna sov i sina sängar.
Behöver kanske inte säga att jag la mig tiiiidigt igår...

J

Kommentarer

  • ulrica nilsson säger:

    HAHAHAHAHAHA!

    2011-01-29 | 07:04:58

Kommentera inlägget här: