Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Tack!

Kategori: Allmänt

För att ni fortfarande bemödar er att gå in på
bloggen som det inte händer något på!
Här haglar inte inläggen direkt...

Här hos Fam Johannesson rullar det på; John växer så det knakar,
snart 4 månader, han har faktiskt vänt sig
några gånger men behöver liiite assistans.
Norpan är nästan sitt vanliga jag efter en helvetestur i 4årstrottsen,
mannen planerar Finlandsturné
och jag, jag är mest mamma.
Jag har blivit med Iphone så kanske jag kan få ordning på
hur man bloggar från den så blir det lite tätare mellan inläggen.

Här kommer lite foton

    


Go å gla, kexchokla!


Blåbärssylt

J

Kommentarer

  • Moster Jossan säger:

    ååå vilka godingar! älskar bild nr 2!!! <3

    2011-02-18 | 22:11:49

Kommentera inlägget här: