Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Vet ni....

Kategori: Allmänt

Jag har börjat med en sak för ca 1½vecka sen.
Det går bra!
Jag är väldigt nöjd med mig själv och klappar mig själv på axeln för att jag är
duktig!
Jag hade en tanke från början att helt dela med mig med er men jag tror att jag hoppar det.
Men samtidigt, WTF!
Jag har börjat med LCHF!
Inte världens största grej kanske men för mig att inte äta godis och sånt är en helt galet stor förändring!!!
Det är otroligt lätt att fastna i det där myyyyyset hela tiden och mys=äta, eller hur?
Jag är väl inte den mest nitiska LCHFaren men jag har absolut tagit bort bröd, pasta, ris,potatis och allt synligt socker såklart. Sen överlever jag om jag äter en köttfärssås som har lite ketchup i sig :)
Vad som helst gör nog skillnad för julgrisen Johannesson!
Bild: Google
OBS! Inte jag! Eller... :-)
Jag har precis plockat t ett "bröd" ur ugnen.
Superenkelt och jättegott! Perfa att ha om man blir lite sugen eller inte har lust med stekta ägg till frukost.
Vill ni ha receptet?
Kram tjockisen, snart normalisen!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Du är duktig du syrran!!! Hejja!

    Söt bild ;)

    2011-08-30 | 22:46:20

Kommentera inlägget här: