Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Sol, sol,sol!

Kategori: Allmänt

Vilken skillnad det är att vakna till solen istället för regnet!
Men satan va kyligt det var imorse. Jag tog förgivet att det skulle va varmt men brrrrrrrr....
Idag har jag plockat äpplen och plockat äpplen!
Herregud va mycket det var! När jag hade fyllt nästan en hel skottkärra kom jag på att jag kanske skulle ha skakat grenarna. Mmmmm, vilken bra idé....
Börja om från början....
Vid lunch kom pappsen förbi och han följde med och hämtade Norpan.
Engla sa: mamma....
MORFAR!!!!!
Ren glädje! Gamla mamma är så lagomt kul att se men morfar var skillnad det!
När vi kom hem kom Linda o Eddi förbi. Jösses, vilken stor kille Eddi har blivit! Fasen vad mycket det händer på några veckor...
Vi ska ju åka på Rihanna 2:e november så det är dags att kolla tågbiljetter. Spelningen är på en onsdag, tyvärr, men vi funderar på att stanna till fredag när vi ändå är i Sthlm. Passa på att ha lite tjejresa och egentid med andra vuxna! Måste bara kolla med mannen om han kan va ledig från jobbet en dag till...
Å andra sidan har jag nog behov av att ladda batterierna och ha lite semester från vardagen eftersom min käre man är i Finland nästan hela oktober!
Well, well...
Rihanna blir det iallafall!
Kram
J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: