Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Hej hopp!

Kategori: Allmänt

Ja, frekvent bloggare är jag ju inte direkt...
Jag tänkte berätta om en sak:
Jag är en Buzzador!
Vad gör man då?
Jo, man testar nya produkter som man även låter sina vänner testa sen lämnar man en rapport till Buzzador om hur produkten fungerat och vad man tycker om den,
Inte ett dugg svårt och inte speciellt jobbigt utan kul att få prova nya grejer!
Jag har bl.a provat Bifiform, Nestlé Barnmat och nu testar jag en produkt från Dove.
Det är ett balsam+intensivkur för slitet hår.
Nu blir det lite komplext, ska jag erkänna, eftersom min Linda är bästa frisören på Grym och hon har ju helt andra superprodukter men faktiskt så har den här kuren varit bra! Den luktar dessutom jättegott. Ett stort pluss för mig!
Jag tog med mig det ner till Tunisien och faktiskt så har den nog räddat mitt hår från att bli ett totalt skatbo efter alla salta dopp!
Vill ni testa en tub så hör av er!
Kanske vill ni bli en Buzzador också?
Glöm inte att tala om var ni hörde om det först!
J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: