Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

vilodag...

Kategori: Allmänt

Idag blir det soffan.
Var på uppföljning igår och sjukskrivningen fortsätter
ett tag till.
Jag kännde mig faktiskt pigg o full av energi igår
så jag passade på att åka till jobbet med lite papper
efter sjukhustet. 
Så gött o träffa alla (nästan) igen!
Inte konstigt att man saknar sina jobbkompisar, man umgås ju faktiskt
ganska mycket annars!

Efter stan åkte jag o handlade lite och sen lämnade
jag prover inför MVC-besök på torsdag.
När jag kom hem totaldäckade jag på soffan 
och vaknade av att jag snarkade så jag nästan blev rädd!!
Hämtade Norpan, fixade mat medan C renoverade på,
bada o natta E och kl 20 satt jag i soffan
framför Idol.
Med en jävla sleten rygg.
F-n att man ska va så klen!
Frustererande!
Så inatt har varenda rygg/ischiasproblem
kommit tillbaka.
Bara o gilla (rygg)läget idag.

Mvh
Gnällkärringen

 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Gnällkärring eller inte... du är ju GRAVID!!! Inte så lätt att bära omkring på en massa extra kilon. Ta det lugnt nu resten av dan och tack för kaffet :)

    2010-09-08 | 13:30:12
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: