Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

God morron!

Kategori: Allmänt

Idag var det trögt att få igång familjen.
Vi tog lite smygstart på helgen och sussade liiite längre.
Väldans skönt!
Jag lämnar ju E och vi har ju egentligen ingen tid att
passa så det är bättre att ta det lugnt och
slippa en o annan konflikt!

Idag blir det lugna puckar på Götetorpsvägen.
Igår när jag skulle ta min obligatoriska vila
hann jag precis slumra till för att bli väckt 3ggr!
Är det inte typiskt, där ligger man, totalt slapp
med dreggelpölen på kudden så ringer det!
Först ett bra samtal, E ska få börja dansa nästa ondag!
Som gammal dansare kan jag inte bli gladare än om E gillar det!
Nästa samtal; Trygg Hansa som vill komma HEM o gå igenom våra försäkringar.
NEJ TACK!
Samtal nr 3; en felrigning.
Det var den vilan, det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: