Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Lördagsmys!

Kategori: Allmänt

Igår fick vi en del fixat!
Vi har hittat en lösning för vårt sovrum och det blev riktigt bra!

På eftermiddagen kom Mamma, moster o mormor på fika.
Med sig hade de även syster som skulle sussa över hos oss.

Jag hade i ett svagt ögonblick sagt till E på förmiddagen att
vi kanske kunde baka ngt idag och det är inget som
en 3,5åring glömmer!

Med mina fantastiska kunskaper i köket så blev det
en helt enkel vanlig sockerkaka.
Inte så tokig, faktiskt och sen så luktar det ju så gott!
Och Engla var supernöjd!

Vi fikade och sen blev det soffan en sväng.
C fixade jättegod mat och syrran svängde
runt med dammsugaren.
100% service!
Sen tittade vi på en så jäkla dryg film; Snabba Cash.
Suck, va seg den var!
Boken är mycket bättre.

Vi kom väl i säng vid 1 och fick sova
till 9!
Tack för det Jossan (som fick nattsällskap 10 min
efter att vi lagt oss, av E, på en 90madrass)!

Det får nog bli en liten vila innan vi ska på
Söndagsmiddag hos pappa o Anni!

Ska bara tillägga att mina fossingar inte ser kloka ut!
Hur kan man bli så svullen?!
Jag har inga fotknölar...
Tur att man inte vällter.
Intresseklubben antecknar...

Kram♥

Kommentarer

  • Josefin säger:

    så myyysigt! :) <3

    Och ja, dina fötter ser inte kloka ut!!! haha

    men du är så vacker ändå! :)

    2010-09-26 | 20:40:26
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: