Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Jaa...

Kategori: Allmänt

Då har man gjort sig fattig igen, då.
Jag känner mig alltid lite hoppfull innan jag sätter mig med
månadens räkningar men det är samma sak varje månad.
Tomt.

Inte lär det väl bli fetare framöver heller...

Well, nog om detta!

Vilka stålande dagar vi har haft!
Jag bara toklängtar till att jag kan ta en riktig låååånpromenad!
Med en ny bebis i vagnen :-D
Känns som jag kommmer ha tusen gånger mer energi när bebben
är ute än vad jag har nu, det KAN inte bli sämre iaf!

Jag blev sjukskriven resten av vecka sen är det bara att
börja plocka ut föräldradagar och vem vet,'
kanske bestämmer han sig för att komma snart!
Nedräkningen har defenitivt börjat!
I värsta fall kan det va sex (6) veckor kvar....
Hua!

Nu ska jag ta o strypa min teknikbesatta man som håller på med ngn
jäkla ljud installering!

Hej då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: