Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Det gick ju bra det här....

Kategori: Allmänt

Fasen, inatt blev det en tur till
förlossningen igen!
Jag vaknade 2.30 o var kissnödig, trodde jag.
Nähä, dags för en liten blödning tydligen.

Som tur är så var den inte lika kraftigt som för en vecka sen
men ändå!
Bara att åka in t CSK.
Den här gången var C hemma iaf o det var skönt.
Engla lämnade vi till bästa syrran, hon (E alltså) tyckte det var skitmysigt
att åka iväg till moster mitt i natten!

Väl på CSK visar kurvan att bebben är opåverkad, väldans skönt,
men vi får ligga ett tag och jag får blödningsstillande dropp.

Vid lunch blev vi utskrivna eftersom det har gett sig
så med en påse piller i handen och en trave med böcker
under armen åkte vi hem.

Ni vet var jag finns,
i soffan eller i sängen...

Kan bli två väldigt långa månader det här.


Kommentarer

  • Linda säger:

    Men va fan... nu får det ge sig! Gillar inte det här!!! Ta hand om dig vännen, du vet vart jag finns!!! ♥♥♥

    2010-09-01 | 20:59:12
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • Josefin säger:

    VILA VILA VILA NU!!!! som nån skrev på fb, "utnyttja" alla oss runt omkring. Vi finns här dygnet runt! <3

    2010-09-01 | 21:42:17
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • Mia säger:

    Uff.. Oro är det sista man behöver när man är gravid! Tur att sjukvården finns och kan ge en lugnande besked :)



    /A-M

    2010-09-02 | 11:26:53
    Bloggadress: http://www.janssonsfrestelse.blogspot.com

Kommentera inlägget här: