Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Det är tur

Kategori: Allmänt

att det är så mycket bra på TV:n
på dagarna...
Bevvan 90210 går på 2 kanaler men ligger helt olika itiden
men jag minns allt som det vore igår jag följde serien.
Vilka problem...

Ja, ja, i brist på annat så...

Igår tog jag en tur till IKEA och shoppade lite bebisgrejer,
skötbädd+överdrag, badbalja, kudde till säng o vagn mm.
Mysigt!
Önskar bara att jag hade energin att fixa lite också men den
lyser verkligen med sin frånvaro :-(
Efter IKEAturen på en timme åkte jag direkt hem
o sussa i soffan i säkert 2 timmar!
Helt overkligt att man kan va så jäkla trött...

Jag vaknade av att jag trodde mobilvibratorn
skakade i soffan men det var ingen som ringde,
det var jag som snarkade...

Hahaha, charmigt!

Idag blir det en tur till Anna o Malte med Linda o Edwin vid lunch
sen ska jag hämta Norpan som ska på första danskursen.
Som gammal dansare hoppas jag att hon bara ska älska det!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Du skulle ju ha lånat fler filmer! Jag tar med mig några till fikat nästa gång :)

    2010-09-15 | 18:41:31
  • Josefin säger:

    löööööv Bevvan!!!! :D

    2010-09-15 | 22:30:08
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: