Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Blixtar o dunder!

Kategori: Allmänt

Det kan jag tala om för er att det var i natt/morse!
Vaknade vid 4-5 o var på toa och när jag
la mig igen trodde jag att det blinkade i en lampa vi har tänd i hallen men nej,
 jäklar vad det blixtrade!
Sen small det som bara den!
Åska i september är väl inte helt vanligt, eller?

Somnade om tillslut och vaknade av att Norpan kom in i sovrummet
8.30 och skällde på oss
-Ni bara sover o sover!!
Hon hade suttit o tittat på Bollibompa, sen när vet jag inte!
Skönt när de blir lite större o fixar själva!

Det är väl då man börjar om...

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ja jag vakna oxå till en 1/4 sek av att det small... somna om som en sten sen....



    Ja det är bara att börja om, men det är lite mysigt oxå :)

    2010-09-18 | 13:06:01
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • Josefin säger:

    hihi, va go da som kollar bompa! :)

    2010-09-19 | 20:05:15
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: