Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Aktiv dag!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit igång!
Lämnade E på dagis vid 9 sen åkte jag till mina goa
kollegor med en strössellängd från Hanna Larsson´s.
Satt o babbla 1.5 timme, lite skvaller och sen tömmde jag skåpet.
Känns lite konstigt men ganska skönt samtidigt!

Stannade till på Aqua o hade sån tur att Linda var ledig
så det blev en kopp o lite töl i en timme.

Sen tog jag en tur till Syster som jobbade och 
passade på att byta ett par trasiga gummistövlar
och uppdatera lite. Har knappt pratat m lillasyster på en vecka!
Imorron blir det mer, då kommer hon ut o käkar och kanske
sleepover om jag har tur♥ 
Mys!

Sen var det dags att dra hem, ryggen gav upp där
någonstans mellan Skopunkten och bilen.

En intensiv vila på soffan med tillhörande vrålsnarkande
(herregud att man kan göra såna ljud!)
och sen hämta Engla.

Nu ska vi till Fam Ingvarsson och trycka Sushi!
Ska bli så yummie och trevligt, såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: