Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Kom uuuuut!!!

Kategori: Allmänt

Ja, varför inte?
Om man redan har alla jäkla, gnälliga
töliga gravidsymtom utom ett, typ, så är
 det väl lika bra att få det sista också, eller hur?

Jag var på rutinkontroll idag och i slutet av besöket så kollades
blodtrycket och ja, självklart har det
dragit iväg...

Begynnade havandeskapsförgiftning.

Jag fick lägga mig o vila, vi tog trycket igen,
det hade gått ner liiiiite.
"-Jag råder dig att vila mer, vara lat.
Kom tillbaka på tisdag och har det inte gått ner
så kanske du måste läggas in,så försök att
vila hemma för det är väl ändå skönt att vara hemma?"


Men hur lugnt kan man ta det?!
Kan ni gissa hur mycket jag längtar efter att få ta en
jävligt låååång promenad?
Tror ni att jag tycker att det skulle va OK om han kom N U!
Längtar...

Kommentarer

  • linda säger:

    Men vännen, det är verkligen dags för lilleman att komma ut!!! Ta det lugnt då.... Massa kramar

    2010-10-07 | 22:12:35
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Nej men va faan. Men bara å lyssna på göra som dom säger. VILA! Tråkigt dom faan förstår jag men bättre än sjukan.. Men lilleplutten, KOM UT NUUUU!!!!

    2010-10-07 | 23:17:15
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Nej men va faan. Men bara å lyssna på göra som dom säger. VILA! Tråkigt dom faan förstår jag men bättre än sjukan.. Men lilleplutten, KOM UT NUUUU!!!!

    2010-10-07 | 23:17:49
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: