Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Hösten är här!

Kategori: Allmänt

Det kan man väl konstatera om den här evighetsmörka dagen.
Vinden sliter verkligen tag i huset och det är lite spännande
när man bor i ett hyffsat nytt boende, man är inte helt van vid
alla ljud som blir!
Ibland låter det som ngn knackar på övervåningen...
BU!

Lilla norpan och jag "försov" oss idag.
Natten bjöd nämnligen på mer vakna timmar än sovande timmar.
E hostade och snörvlade och jag vaknar ju så fort hon vänder
på sig.
Lite skillnad mot hennes far som snarkade sig igenom hela natten.

Kruxet är ju bara att jag är ju som en sköldpadda på rygg
när jag ska upp o snyta eller ge vatten eller natta om.

Efter gårdagens "träningspass" så känns det i kroppen
och idag har jag sovit två timmar som en baby efter lunch.
Det var skönt!
Jag läser en ganska bra bok: Jävla Johan.
Den kan rekomenderas!


Hej då!

Kommentarer

  • crille säger:

    jävla JOHAN????????

    2010-10-19 | 17:04:15
  • Anonym säger:

    Ooops, blev lite fel där...

    2010-10-19 | 22:27:05

Kommentera inlägget här: