Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

God morning!

Kategori: Allmänt

Då var det fredag igen.
Veckodagarna bara springer iväg trots
att jag inte gör ngt alls!
Otroligt.

Igår tog jag en tidig kväll, gick upp och tog
en lång, varm dusch, peeling, fotfilning och rakning.
Urgött!
Kröp ner i en nybäddad säng med nya termotäcken
(rekomenderas, så fluffiga o goa), läste lite och
kännde att ögonen gick igen, släckte och slumrade till sådär skööönt.
Då kom Norpan.
Vi försöker få henne att sova på en madrass som vi har
bredvid vår säng för hon kommmer varje natt och har 
lite svårt att ligga still och snart blir vi ju en till!
Helst så ska hon ju sussa i sin säng, det är ju skönast för alla, men...
Ialla fall, Hon kunde inte somna om och då menar jag verkligen inte!
I drygt 2 timmar höll hon på att snurra runt, vår säng, madrassen, sin säng.
Suck!
Vad gör man med ett litet barn som inte kan sova kl 2.30
på natten?
Jag själv hade kanske tänt lampan och läst lite eller gått upp
men det känns inte OK med en liten.
Till slut somnade hon och då var det min tur att snurra runt...
Så mycket för min tidiga, sköna kväll...

Behöver jag säga att jag är dööööötrött idag?

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: