Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

gäääääsp....

Kategori: Allmänt

Att man kan va så pömsig?!
Igår var jag supertrött men kom i säng ganska sent ändå
och vad händer?
Jo, ligger o glor på klockan o kan inte somna!
Tillslut somnar jag väl men vaknar typ 1 gång/timme..
När klockan är 5.13 när jag vaknar blir jag glad för nu är det snart dags o gå upp!
Stört!
För jag är ju supertrött.
Blir en ultralugn dag idag.

Jag var på Tjejkväll igår med mamma.
Det var jättetrevligt men vad jag är klen!
Jag känner mig som 100 år ikroppen och det är så frustrerande!
Vi möttes på mitt jobb och gick till Drott och åt mat (Tack Mamma♥)
sen gick vi på Åhléns+Walters där tappra mamma
provade baddräkt!
Vilka fynd hon gjorde medans jag stod o flåsade
av värmeslag och sammandragningar.
Klaga, klaga...
Kan säga att om den här bebben tänker stanna länge till i magen
ska vi allt bli två om den saken!
 Idag är det 1/10 och det är max 23 dagar kvar...



Bild: google

Hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: