Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

FK, min bäste vän...

Kategori: Allmänt

Se hela bilden

Norpan har börjat gå 15/vecka på dagis nu när jag är hemma.

Jag såg fel på mitt sjukskrivningsintyg och trodde att det bara gällde sept ut
med det var visst till okt ut!
Då hade jag redan gjort schemaändring med dagis och jag orkar bara inte
krångla mer med dom.
Jag är sjukskriven till 31/10 men det kan man väl se sig om i stjärnorna
efter ett godkännande från FK.

"Graviditet är ingen sjukdom."

Nä, visst men en hel del händer med kroppen som jag tror
att de flesta skulle betrakta som sjukdom
eller att man får nedsatt förmåga att jobba.
När man knappt tar sig från A till B utan att börja grina av värk
eller när man klarar det men får ont tusen åter efteråt.

Igår fick jag kalla in Mamma så hon kunde hjälpa mig att formulera mina
besvär för man måste nämnligen övertyga FK trots tre sjukintyg från
olika läkare...
Jag har ännu inte fått ngt godkänt=inga pengar från FK och jag har varit sjukskriven sen 25/8.
Tur att man inte är själv...

Dagens gnäll signerat av
Jessie

Kommentarer

  • sara säger:

    Man får gnälla när man är gravid.. punkt slut! Ses i em :)

    2010-10-06 | 10:42:51
    Bloggadress: http://gums.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Dessutom har du troget betalt skatt till vår gemensamma kassa under minst 10år.

    2010-10-06 | 18:50:44

Kommentera inlägget här: