Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Fabolous Feeling!

Kategori: Allmänt

Vilken super girliekväll jag var på igår!
Linda och Cissi hade fixat det så himla snyggt!
Allt gick i rosa,svart,silver och blingbling!

Jag möttes av blinkande ljus, Manhattansilhouette och marschaller
och givetvis en Cosmopolitan (alkofri).

Sen minglades det lite innan vi högg in på en supergo plockbuffé
av scampispett, kycklingpastasallad, ostar, frukter och annat smått o gott.
Till efterrätt fick vi halloncupcakes som bara smälte i munnen...
Behöver jag säga att jag blev väldans mätt?

Vi satt och babblade om ditt o datt precis som en tjejmiddag ska va och
plötsligt var klockan dags för en taxi till stan (o hemfärd för mig o mina svullna ben).

Alla tjejer var så snygga så jag tror de förgyllde
 Karlstads gator med lite xtra glamour när de kom in till stan!

Karlstad goes Manhattan!!


Värdinnorna ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: