Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Brakmiddag

Kategori: Allmänt

Mannen i huset var inspirerad att laga mat idag
och det tackar vi för!
Galet trött på köpmat och annars superoinpirerad
att hitta på lunch o middag varje dag.
Han drog o handlade och kom hem med gosaker!

Meny
Helstekt oxfilé med ungsbakad asparaguspotatis,
hemgjord beasås och en tomat och buffelmozzarellasallad.

 Dryck
Liiite rött
och vatten

Dessert
En skål godis till mig och
en Gammel Dansk till mannen.

Måste säga att han är grym på att tillaga kött min man!
Helt perfekt medium rare.
Yummie!

Ps. Jag har fått på mig vigselringen igen efter
ett par månader utan! Vet inte om jag
får av den bara... Ds

Kommentarer

  • Lillasyyster! säger:

    spelar ju ingen roll för där ska den ju sitta!!! :)

    2010-10-30 | 23:40:51
  • Linda säger:

    Det lät gött hurudu! Kan jag boka bord nästa lördag eller?? ;)

    2010-11-02 | 13:35:11
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: