Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Och...

Kategori: Allmänt

här rullar dagarna på.
Vi har i helgen inte gjort så himla mycket (som vanligt).
Min moster och kusin Jazzi har varit här och hälsat på
under helgen så det blev en fika och uppvisande av
John på fredagen.
Snart blir min moster farmor! Min minsta kusin Andy ska bli pappa
när som helst!
Spännande!

På lördagen blev vi med nytt vardagsrumsbord!


Gilla!

Det blev faktiskt jättebra!
Det är lite svårt att innan tänka sig hur det ska bli men
det blev bra!
På eftermiddagen packade jag in kidsen i bilen och hämtade upp syrran,
så åkte vi till Ruds Kyrkogård.
Vi tände ett ljus för morfar och för farmor och alla
andra som saknas oss♥.
Engla, hon tände ljus för Ringo ( vår gamla hund)
och för Snurre ( BT´s gamla kanin).
Sötnöt!
Hon tände även för sin farmor och farfar också.
Det börja komma mycket funderingar från min lilla tös.
Man får vara beredd på att få förklara allt
och tänka på vad man säger.

Efter kyrkogårdsbesöket och djupfrysning åkte vi
och hämtade upp en massa Sushi.
Yummie!!
Åt så vi sprack och sen gick det ändå
ner en massa godis eftersom inte ett enda
utklätt barn plingat på dörren.
Tur för mig!
Kanske det var förra helgen...?

Idag (söndag) sov vi till över 10 (med lite avbrott)
sen kom fam Ingvarssom på kaffe
och rutinerade som de är hade de med hembakade
kärleksmums och lite annat gott!
De har lärt sig vid det här laget attt kaffe hos Johannesson´s
betyder kaffe... Inget mer...
Eller hur?!

Kommentarer

  • syrran! säger:

    skitsnyggt bord! :)

    2010-11-07 | 22:52:29
  • crille säger:

    uuhhh va trendigt!

    2010-11-08 | 17:45:00

Kommentera inlägget här: