Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Citybesök

Kategori: Allmänt

Vi tog vår premiärtur till stan idag,
jag och John.
Första gången sen 25 augusti som jag var på stan.

Vi hälsade på mitt jobb och där höll han på att bli
bortrövad (jag nämner inga namn, BT ;-D).
Ett jättefint paket fick han också med
mjukisjeans, stickad tröja, strumpor och raggsockor.
Supersött, tack så mycket!

Det blev en tur till Rum&Kök igen. Jag såg en
lampskärm när jag var där i lördags men den var
såklart inte kvar.
Men jag hittade en annan svart lampskärm så det
blev 2 sånna.


Köpte även en taklampa
Moln


Fast i svart.
Blev en skötdyna i samma serie, svart den också.
Allt från Färg&Form.

Vi var och bytte stl på en mössa år John på Polarn 
och det slank ner ett par brallor och en till mössa
i påsen. Obs! Det var REA.

Vi stannade till hos kollegorna inne på Mitt i City
och tackade för presenten.
Vilken snygg butik!

Sen bar det av till BVC för mätning och vägning.
Lillkôrven har gått upp 300g sen förra onsdagen!
Bra jobbat!

Väl hemma kännde jag att jag hade sån energi av dagen
som varit så bra, så jag tog tag i målarpenseln och
äntligen målade Englas fulbruna Stokkestol högblank vit.
Jag målade även ett par gamla lampfötter i samma färg
som jag ska ha till mina nya skärmar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: