Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Lucky me!!

Kategori: Allmänt

Jag har världens romantiska man!!
Vi firade som sagt 1 år i söndags men jag
tänkte att vår resa får vara nog så jag hade inte köpt något.

Det hade min man!
Han glömde presenten på sitt jobb
så jag fick den idag!
Visst är det fint!


Amor Vincit Omnia

Annars är det packning, packning,packning som gäller här.
Jag har lite svårt att hålla isär de olika packningar,
skulle inte förvåna mig om det dyker upp
en stekpanna bland solklänningarna!

Bye, bye

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hahaha nej gör inte det.... bilen kommer bli för tung då....



    Snäll man du har!

    2010-05-20 | 22:48:35
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • Josefin säger:

    a men va snäll da! Sån snäll karl vill jag mä ha!!! Haha, vicka schteeeekare! ;)

    2010-05-21 | 00:32:22
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hoppas hela resesällskapet får en underbar resa. kram på er

    2010-05-21 | 18:44:10

Kommentera inlägget här: