Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Fy fan för ruttna människor!!

Kategori: Allmänt

Idag blev min mormor, 86, rånad i sitt hem.
Det kom en kvinna som sa att hon var från K-D
Kommun och skulle prata om hemtjänst, som mormor
ev behöver.
Hon föser in min lilla mormor i köket och placerar henne
 med ryggen mot hallen/v-rum och börjar "intervjua".

Under tiden smyger 1-2 andra in och går igenom
mormors lägenhet. De hittar en gömma med kontanter,
som alla gamla har eftersom de kanske
inte kan ta sig till en bankomat hur som helst,
länsar den och tar även med sig 3 guldringar.

Men mormor är tuff och började ifrågasätta varför
kvinnan var där idag och vad hon egentligen
ville. Då blev hon lite stressad och vips
så nästan sprang hon ut ur lägenheten.

Hon var hårt sminkad, stora örhängen, en massa nycklar
runt halsen och bröt på svenska.
Say No More.

Man blir så förbannad så jag önskar att jag kunde någon
kampsport så skulle jag med glädje
puckla på en sån jävla människa.
Om jag visste vilka de var...

Jävla pack!!!



De fick med sig 1500 kr, tre ringar med stort affektionsvärde
och mormors trygghet.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Blev så arg förbannad och ledsen när jag hörde om de här! Fy fan vilka svin! Fega äckliga människor som gör så där! Uh vad man skulle vilja ta dom på bar gärning!!!

    2010-05-06 | 22:36:45
    Bloggadress: http://jennylindqvist.blogg.se/
  • Alex säger:

    Stackars, stackars söta lilla Britta.....fy f-n för sån´t där!!!!!! Ge henne en bamsekram från mig!!!

    2010-05-06 | 22:54:19
  • Cissi säger:

    Helt makalöst! Att det finns sådana låga människor! Att ge sig på gamla människor som inte kan försvara sig! Jävla svin! Fy vad arg man blir, stackars stackars lilla mormor. Hoppas hon hämtar sig fort och inte blir rädd för att öppna dörren i fortsättningen. BLÄ!!!

    2010-05-06 | 23:02:07
  • Inger säger:

    Hur i hela h-t tänker sådana människor???? Jag blev ordentligt arg och ledsen....tänker på kära goa lilla moster.. har inte hon haft nog med motgångar nu så säg..tur hon är så stark. Hälas henne med en stooor kram!!!

    2010-05-07 | 07:23:08
  • Camilla säger:



    Hittade precis din blogg och skumläste lite, tills jag kom till detta inlägget och jag blev vansinning!!! Att ge sig på barn, äldra, handikappade och djur- det gör mig skogstokig!! Jag hoppas verkligen din mormor mår bra under omständigheterna och att de får fast asen.



    Camilla

    2010-05-16 | 15:52:13
    Bloggadress: http://camii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: