Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Sköna söndag!

Kategori: Allmänt

Helgen har bara svischat (?) förbi!

Jag jobbade i lördags och där hade vi att göra minsann.
Skönt det, då går tiden fort!
När jag kom hem var nästan hela fam Ingvarsson, utom frun i huset som är i Sthlm och roar sig, på besök.
De hade förbarmat sig över min familj när jag jobbade
och hade varit på innebandymatch, köpt en ny bilstol (jippie) till Engla och varit på Max och klämt en burgare. 
 
Vi gick och la oss, jag o Norpan, och vilade middag. Gud så gött!
Det är det mysigaste som finns, att krypa ner tillsamman en liten stund mitt på dagen.

Sen blev det mumsig middag men tyvärr är inte mina smaklökar på plats men det gick allt att gluffsa i sig ändå!

Idag har vi varit i Pappa och Annikas stuga och grillat korv. Massor av snö, varm O´Boy, varm saft, bullar, kexchoklad och snoriga ungar!
Så mysigt!!


Iskalla bruttor mumsar korv

   

Tyvärr fastnade inte göbbera på bild :-(

Ha en skön söndag!

Kram♥

Kommentarer

  • mor säger:

    Låter som en mysig helg trots att det var jobbarlördag...fina bildet!

    2010-03-07 | 21:26:20
  • Josefin säger:

    det var så härligt!!!!! :) Mera sånt nu innan snö-faan försvinner! :P kramis!

    2010-03-08 | 11:27:34
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • linda säger:

    Hej! härligt att de kunde umgås med varanndra när deras fruar inte är hemma :-)



    Grilltur låter inte helt fel! Måste nog göra det med mina barn i helgen, så jag hoppas på fint väder!!!



    Kram

    2010-03-08 | 22:41:59
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: