Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Nu

Kategori: Allmänt

sitter jag i soffan nyduschad i min nya, fina morgonrock med en kopp thé.
Vi har fixat o fejjat hela dagen men det ser nästan värre ut nu :-(
Nja, lite fräschare blev badrummet iaf.

Jag hade tänkt göra räkningarna nu men
de kan vänta till imorron så jag kan låtsas att jag är
ekonomiskt oberoende en dag till!!

Imorron kommer en energibesiktare 8.30, undrar vad han har
att säga om vårt lilla hus!
Bara han inte ska energibesikta mig,
då är det nog kört ;-) 

Tror att jag ska gotta mig med lite Blue Alpost nu.


Bild: Google

Bye, bye!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Det gottade jag mig oxå med igår!!! Det lilla som va kvar efter min man nästan hade rensat fatet!

    2010-03-29 | 16:38:40
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: