Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Igår

Kategori: Allmänt

skrev vi på för vårt nya hus!

Nu är det vårat!

Efter så åkte vi till Syster där Engla fick vara undertiden vi skrev på papper.
Tack för det!
Min käre far var där också eftersom han är gräsänkling över helgen.
Vi köpte med pizza som vi alla gluffsade i oss på ett par sekunder
för vi var vrålhungriga!
Sen vart det matkoma...
Jag hade gärna firat med en go flaska skumpa som står här och väntar
men det fick bli Cola för mig :-)

Idag var det torrt i våra vattenledningar när vi vaknade.
Shit vad beroende man är av vatten!
Tur att det är snö ute som vi kunde smälta till toan iaf!
C samlade alla vattenslattar han hittade så han fick ihop till en halv kopp kaffe...

Eftersom vi har blivit med hus så är det dags att börja röja i de mörkaste hörnen i källaren.
Va mycket DRET man samlar på sig!!
Skrämmande.
Det blev ett par turer till tippen, ett besök/bärhjälp av pappsen (Tack!!), biltvätt och handling.
Efter middagen satt vi och slappa i soffan och plötsligt säger min lilla plutta
"-Mamma, du ska få en dator när du fyller år!"
Det gick inte att vara tyst längre!
Så jag blev firad idag fast det är imorgon!
Och jag fick den här



To die for!!
Så himla snygg!!
Pioner på framsidan och rosaröd!
Min älskade man tänker på allt♥ 

Tack!

Nu ska jag surfa på min nya juvel,
vi hörs!

 

Kommentarer

  • Josefin säger:

    och jag som preciiiis skulle skriva till C på fb att han skulle lämna över datorn till dig en sväng! :P haha!



    Va SNYGG datorn och vilken SNÄLL man du har!!! :D

    pussss!

    2010-03-20 | 21:39:22
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • Jenny säger:

    ÅÅÅH jag pilla på den där i julas! Råsnygg! Grattis till huset oxå!

    2010-03-20 | 23:32:11
    Bloggadress: http://jennylindqvist.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Stort GRATTIS på födelsedagen och till huset. Ser jätte fint ut.

    Kram på dig!

    2010-03-21 | 09:20:39

Kommentera inlägget här: