Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Ååhhh, vilken dag!

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen blivit uppvaktad idag!
Började men en lugn o skön morron o ett litet ryck nere i källaren.
Sen fixade jag en smarrig kräftstjärtssoppa till lilla släkten.
Alla mumsade i sig
så jag tror att den gick hem!
Jag fick presenter så man kan tro att jag fyllde jämt!
Lite tillskott i plånboken också som var välbehövligt!

♥TUSEN TACK♥

Sen har jag fått en massa gulliga hälsningar från alla goa vänner!
Sånt värmer verkligen!

Nu sitter vi har i soffan med en varsin dator, mannen och jag, och myser... :-P
Vi kan numera chatta men varandra om vi inte orkar prata, hehe!

Imorron blir det ett besök till favvovännen Linda som räddar mig från (ett?) åldersproblem,
 de grå små jävlarna på huvudet!

Ha en skön söndagkväll♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: