Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Jajamänsan,

Kategori: Allmänt

Jag är här men gud va jag glömmer bort o blogga nu!
Det finns så mycket annat att göra!
Hoppas ni inte glömmer o raderar mig...

Vi hade kalas för pappsen i lördags och jag tror att han var nöjd.
Underbart väder och supergod mat!
Engla och Ella körde stenhårt enda till 23,30,
Jag tror inte att de var ovänner en enda gång.
Helt klart att de hade saknat varandra rejält, det var
väl 2,5 vecka sen de sågs.

Söndagen blev en tur till gamla
huset o plocka det sista och även ta med lite
blommor som jag vill ha i vår nya trädgård, Pioner bl.a.

Favoritblomman nr 1
 


Som tur är har vi 3 stora "buskar" med vita pioner
så jag kompletterade med rosa o cerisea.

Sen fick fick vi besök av David, Linda o Lina.
De gick husesyn och en liten fika hann vi med också.
C´s chef kom förbi också. Hon var lite sugen
på ny växter rill sin trädgård så v drog till gamla huset
och grävde lite till!
Tror att Linda fick med en liten planta också!

Eftermiddagen blev såklart rabattrensning och plantering.
Det var riktigt skönt att sitta o greja i jorden.
På kvällen kom fam Ingvarsson förbi på en snabbvisit, C var o repade o
Engla satt halvdöd i soffan o jag var rätt sliten
så vi var väl sådär kul sällskap.

Imorron kommer städfirman till gamla huset,
hoppas de gör ett bra jobb!
Snart är vi helt klara med det gamla,
ska bli väldigt skönt!

Så, lite uppdatering
intresseklubben antecknar!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag kommer aldrig att radera dig!!!



    Skönt att det gamla snart är över!!! Jag skaulle oxå behöva fixa lite i mina rabatter, dvs 3 krukor som står på framsidan ;-)



    Tack för trevligt sällskap igår :-) Kram

    2010-06-08 | 08:12:54
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: