Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Jag har en man

Kategori: Allmänt

som ser som sitt kall att totalt
lyckas med planering av förvaringen
i källaren.
Jag känner inte samma entusiasm
inför att måla, sätta hyllor, planera för
lådförvaring mm.
Blir lite av krock där...
Jag föreslog idag att han kanske skulle bo
därnere istället för här uppe.

Närå, jag är så tacksam att han har lusten att fixa med
sånt som jag är så ointresserad av.
Det blir ju superbra när det är klart och
det är ju lika bra att fixa när man precis flyttat.
Det är liksom då man har en ärlig chans.

Men det är så tråkigt...

Kommentarer

  • Josefin säger:

    men gud så gött med riktigt bra förvaring och ordning o reda! :) Jag kanske stuvar in litte när det är fullt här ;)

    2010-06-18 | 10:04:24
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • Linda säger:

    Det som är så roligt!!! Jag älskar att göra sånt... Fast jag gör det lite mer spontant än vad din man gör det. Han har säkert planerat, ritat upp och ja du vet ;-)



    Kram på dig.... och förresten, du gillar ju att fixa i trädgården och det tror jag inte han gör...

    2010-06-18 | 13:32:12
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: