Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

....

Kategori: Allmänt

Tank att det ska va så svårt att plita ner några rader
på bloggen ibland.
Nu är det många dagar sen jag skrev och då blir
det svårare av ngn anledning.

Helgen har gått med en rasande fart och Norpan
och jag har haft så mysigt!
Men ärligt talat, kan öronen trilla av
av för mycket prat?
Kanske ett litet skavsår iaf?
En 3,5 åring har galet mycket att fråga om!
När man är själv hemma får man ju alla frågor.
Mamma, mamma, mamma, mamma...

Vi drog till IKEA på lördagen, shoppade lite
grejer som jag kom ihåg från listan jag så
noga skrivit men glömt hemma...
Träffade mamma och mormor och lunchade.

På söndagen kom mina rara arbetskamrater på
husesyn och lite fika.
Jätteroligt att alla kom!
På kvällen kom darling hem,
skönt!

Idag blev det en tur till till Ikea, Kalenius, Maxi
och Plantagen.
Nu är det fint i mina balkonglådor!
Köpte en klätterros som jag tänkte plantera
vid ett av äppelträden så den kan klättra på det,
Kan bli fint tror jag.
Bara den kommer ner i jorden...

Imorron blir det bio,
SATC!!
Yes!!

Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: