Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Dags för uppdatering igen då!

Kategori: Allmänt

Åter igen så har jag inte fått tummen ur att skriva.
Jag har faktiskt inte suttit med datorn så mycket
under helgen, ganska skönt faktiskt!
Den rackaren tar mycket tid om man sätter sig med den i knät.

På fredagkväll var fam Engström här o visade upp en ljuvlig
liten Malte!
De flesta barn är söta på sitt sätt när de är så små men
Malte var SÅ fin!
Som en liten docka, pojkdocka såklar!

Jag jobbade på lördan och C var på svensexa så vi
möttes i dörren typ.
Jag o Norpan tog en cykeltur till ICA och köpte godis och jag lovar,
det var max fem pers där inkl personal, andra kunder o vi!
Vad klockan var?
15.30.
Alla satt väl bänkade framför bröllopet istället för att vara o handla.
När vi kom hem satte jag på TV:n precis när Björn Skifs och Agnes sjöng,
vilken vacker låt!
Deras röster var så fina ihop!
Jag måste säga att vår prinsessa var vacker som en dag och
prinsen fixade hela spektaklet galant!

När Norpan lagt sig tog jag tag i en kartong från källaren.
Det var en minneskartong från 9an till 3an på gymnasiet.

Herregud!!

Jag var röd i ansiktet när jag läste mina gamla
dagböcker.



Mycket minnen bubblade upp som jag inte hade en aning
om att jag hade lagrat någonstans bak i minnesbanken.

Kan vara bra att ha när E når tonåren och man behöver lura ut
alla hemligheter en tonåring har.

C var hemma redan vid 00 men jag satt på "Memory Lane" till klockan var
över 2. Otroligt va tiden bara kan flyga iväg!

Söndagen låg hela familjen och myste i sängen
till över 10!
Så himla gött!
Vi kom på att det var första hela dagen som vi hade tillsammans
utan att någon skulle iväg på något sen vi flyttat in i nya huset.
Inga planer mer än att ta dagen som den kom.

Vi åt frulle o drog till IKEA o shoppade plastbackar mm
till källaren. Engla fick sin stimulansdos på Småland.

Väl hemma blev det montering och jag städade, fick upp lite
gardiner och lite annat pyssel.
Vid matdags kom mamma förbi och hon var
också hungrig så vi tog bilen o åt en riktig
söndagmiddag på pizzerian!
Gött!
Tack till mamma som bjöd på allt♥

Det var min helg det!

Kommentarer

  • Josefin säger:

    vilken skön helg! Ska nog också plocka fram min MemoryBox nån dag ;)

    2010-06-22 | 08:35:54
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: