Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Var är solen???

Kategori: Allmänt

Lite disigt och inte 30 grader.
Det var någon som sa att det skulle va värsta tropiska
hettan i helgen men va fan..??!

Jaja, kanske lika bra det så man inte bränner sig och
blir alldeles svettig om man rör sig..

Måste berätta en sak; Igår när jag och Norpan var o handlade
upplevde jag vänligheten själv!

Jag handlade lite mer än jag tänkt och
hade ett paket från H&M att hämta.
Det var bara det att det var lika stort som en flyttlåda!
Där stod jag o tänkte, hmmm hur ska det här gå till?
Massor av folk och alla har bråttom hem en fredag.
Men då kom Han, en äldre herre och sa; -Ska jag hjälpa dig att bära?
Jag tänkte först tacka nej för en bra kvinna reder sig själv men nej
den här gången passade det bra att säga Ja.
Han tog mina kassar och bar till min bil!
Det ni!
Man blir väldigt glad när man stöter på vänligheten
i vardagen.
Det är så lätt att bara gå förbi men för den
 som står där och behöver hjälp är  det guld värt!

Nu har vi ätit vår första frukost ute på verandan.
Lovely!
Får se vad dagen erbjuder, hade tänkt en premiärtur till
playan men det hoppar vi nog.

Ha en superhelg alla ni!

Kommentarer

  • Josefin säger:

    va snäll! :) Men jisses, hur mycket hade du beställt från hm?! :P pus so kram

    2010-07-04 | 20:38:22
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: