Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Wild and Crazy

Kategori: Allmänt

Det blev en "Wild and Crazy"tur till Edsvalla igår.
(uttryck lånat av Maggan ;-))
Linda o gänget hämtade upp oss vid 13-tiden och via
Kil där Lindas svärmor väntade. Sen blev det budgetshopping för hela slanten!
Vi var på Carlstad Depå Outlet, fanns en del, mest herrkläder att fynda.
Inte så mycket till en tjockis som mig men Linda fyndade.
Givetvis fick Norpan...
En cool t-shirt från De Palma och super coola
trosor från Frank Dandy.
129:- totalt!
Sen tog vi resten av affärerna, det blev ett par Pippiskor till E, 75:-
en vaxduk, tvättmedel, sköljmedel och godis.
Det blev ett kaffestopp i Kil innan vi kröp hem i SPÖregnet!
Jäklar vad det regna!!
De två minsta kidsen somnade och vi andra hade väldigt lågt blodsocker,
vi hade glömt lunch kom vi på...

När vi kom hem kastade jag mig på spisen och det blev
stuvade mackisar och falukorv.
Mumma!

Resten av dagen/kvällen var lugn som bara den, E kom isäng i normaltid
(tur för mig, jag kännde mig mer död än levande=världens tråkigaste mamma)
och jag kunde dala ner i soffan och sätta på en film.
Flicka som lekte med elden blev det.
Den var faktiskt riktigt bra!
Nu var det ett tag sen jag läste böckerna och det är nog ganska bra
om man ska kunna va lite objektiv.
Appropå bok, min efterlängtade saga om Edward, Bella och Jacob har anlänt!
Ska bara hämta ut den på ICA.
Jag gjorde ett försök igår kväll men då satte min 3,5-åring ner foten;
 "-Vi stannar hemma, mamma! Vi åker ingenstans nu! "

Nähä.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Lite kul att va wild´n crazy ;-)

    2010-07-30 | 15:43:46
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • maggan säger:

    måste vi göra om

    2010-07-31 | 21:23:07

Kommentera inlägget här: