Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

SEMESTER!!

Kategori: Allmänt

Jag har semester, tjalalalala!!

Att det kan va så gött!?!
Inte behöva ställa klockh--vetet varje morron
och om man måste så är det för att man vill.

Första dagen har gått i ett jehu(?).
Jag hade en tid på Aqua för att fixa klorna. Alltid lika skönt med
nya, lite kortare och fräscha naglar! Samtidigt som det
är en lyxstund för en själv.
Engla var med sin moster och min mormor undertiden.
Vi var kvar hos mormor och fixade lunch. Tyvärr var hon lite skruttig
idag så det blev ett lugnt besök utan utsvävningar.
När vi kom hem kom C med ett brett leende, nu har han också
semester! 3 goa veckor!
Norpan har varit piggare idag, lite feber när hon vaknade,
men på gott humör.

Imorron ska jag o Norpan på festival!
Hon ska få se sin pappa på scen för första gången!
Hon ville gärna va med på scen med sin lilla gitarr.
Vi får väl se hur det blir med det..
Ska bli jättekul iaf!



Hej då!


Kommentarer

  • Josefin säger:

    gud så gött med ledighet!!!

    Skit snygg bild på mannen din! :)

    2010-07-16 | 21:05:53
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Åh hade gärna oxå varit å lyssnat! Dock ä ja så långt ifrån festivalmänniska man kan bli så vet inte om jag vågat kliva in på festivalområdet! Grattis te semester, min är precis slut buhuuu!

    2010-07-16 | 23:26:57
    Bloggadress: http://jennylindqvist.blogg.se/
  • Linda säger:

    Hoppas ni får en go semester nu, och hoppas norpan tyckte det va kul att se pappsen på scenen :)))

    2010-07-18 | 09:19:14
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • Sara säger:

    De är allt bra duktiga de dära i bandet..

    Sjukt bra musik. Gilla gilla på de Pôjkerna faktiskt :)

    Å böckerna du Jessie... OMG.. du o jag å fjortisarna..hihihi säga vad man vill men jag är nykär, fnissig o bara helt jävla såld på halequin-delux-böckerna.

    2010-07-18 | 14:58:06
    Bloggadress: http://gums.blogg.se/

Kommentera inlägget här: