Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Segt...

Kategori: Allmänt

Nu är det riktigt segt vill jag lova!
Semesterledigt lurar runt hörnet (gör sista dagen imorron) men fy
f-n va lååånga dagarna blir när man
väntar på att få va fri i 3 veckor!
Men väldigt snart så...
Hoppas bara att Norpan, som genom ett
mirakel, vaknar imorron och inte är gulgeggig
i ögonen!
Har fått torka henne ett par gånger ikväll så det är väl kört antar jag.
Det värsta är att jag kan verkligen inte vara hemma imorron
Hoppas mannen kan och kanske en snäll morfar
kan hjälpa till.
Ögoninfektion är helt ofarligt men på dagis
skyr man det som pesten.
Typiskt sista dagen...

Annars är det mesta rätt gött nu!
Varmt o härligt!
Mår lite mer gravidaktigt bara, foglossning, grinig
svullen, trött, halsbränna, you name it!

Det jag vill mest är att inte göra något!
Låter kanske tråkigt men jag trivs med det just nu
 och det går över!
Bara en fas...
Jag kan ju tillägga att jag läser som en tok!
Det är faktiskt en jäkla bra saga, The Twilight-Saga,
även för en ganska vuxen som jag!

Ha det bra, vi hörs!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Bara en dag kvar... det klarar du!!!



    Som sagt, ska nog låna de där böckerna!

    2010-07-13 | 23:04:40
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • mor säger:

    Ja du mitt barn...semestern är välbehövlig...på många sätt..kram

    2010-07-13 | 23:37:59

Kommentera inlägget här: