Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Ösregn=Mysdag

Kategori: Allmänt

Idag blir det inte mycket.
Norpan och jag är ensamma hemma, C har dragit till Storsjöyran.
Ska bli en riktig mysdag med Vi på Saltkråkanbox och lite pyssel.
Sova middag, kanske?
Har jag tur så kommer del fyra av Twilight i brevlådan idag också!
Just nu har jag en liten tjej som hänger alla möjliga saker i håret på mig, väldigt kreativ!
Trollspö, telefon,diadem, gummisnodd och läppglans!
Tyvärr kan jag inte visa för vi har inte hittat kabeln för att föra över bilder från kameran än...
Men jag tror att jag har en blivande frisör bredvid mig.

Jessica

Kommentarer

  • Josefin säger:

    eller så kanske hon tycker mamma e tråkig som sitter med datorn ;P Ha en myyyyysig dag! :D

    2010-07-29 | 11:39:17
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: