Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Latmaskdag

Kategori: Allmänt

Det var som behövdes idag.
Jag var helt slut igår med fortsättning idag,
Jag har så satans ont i ischiasen så sömnen
blir sådär. Vaknar varje gång jag måste vända mig...
Buhu..
Sen har E varit orolig och vaknat tidigt på natten
och vill komma till vår säng och sparkas...
Vi kom på en superlösning; en madrass på golvet till henne!
Hon kommer knappast sluta komma till oss
på nätterna
och jag kommer med största sannolikhet
inte att bli mindre :-)

Igår var jag till MVC för en check. Allt verkade bra!
När jag kom hem var huset fullt av svågrar och barn!
Trevligt!
Matte offrade en heldag på vårat renoveringsprojekt,
TACK SÅ MYCKET!

Vi avslutade dagen i sommarparadiset Gönäs
med en go middag med fam Jansson.
Engla härdade ut till 23.30.!
Som en solståle hela tiden!

Så idag har det inte hänt ett skit, så jävla skönt!!
Jag har suttit o läst, E har lekt och C, ja han har tagit det
lungt på sitt sätt ;-)

Jag är färdig med 3an bye the way.

 

4an ligger på beställning på Adlibris.



Måtte den komma snart, helst igår...

Ha det gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: