Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Kalasdag!

Kategori: Allmänt

Idag var vi i Kil o firade en liten(?) 5åring!
Maja, Englas kusse fyllde år!

Vi fikade o barnen badade så de blev russinskrynkliga
i den superhärliga poolen.

Efter blev det en tur förbi pappsen som blivit med större TV.
Den var lite krånglig att ställa in kanaler på så
som tur är så är jag gift med en ganska
tekninsk man som löste problemet!
Vi hade en väldans tajming så vi fick oss
en ordentlig söndagmiddag också!
Tack för det!!

Imorron är det jobb som vanligt och nu är det heltid
för mig som gäller...
Men bara 1,5 vecka till sen är det
SEMESTER!

Nu ska jag krypa ner i bingen och läsa,
jag har fastnat lite i Twighlight-sagan...



Natti, Natti.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag du fastnat!!? Då kan jag medla det till Ida att du börjat att läsa... hon undrade nämligen :-)

    2010-07-05 | 19:45:58
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: